Prošetajte kroz Hanoi i prve utiske Vijetnam

Zamolili su me da podelim svoje utiske o Vijetnamu Pokušaću to da uradim. Naravno, dan u Hanoju je premalen da izvuku bilo kakve zaključke, posebno Severni Vijetnam, kažu oni sasvim drugačiji od juga i morate ići na oba. Međutim, Hanoj ni na koji način nije glavni grad, tj. Indikativni grad, i svejedno možete shvatiti nešto za sebe, pogotovo ako to ne učinite jednom je već bio u jugoistočnoj Aziji.

Moram reći, ovaj put nisam želeo da putujem, Previše posla je nagomilano, plus mi smo pravedni preselio se u Hua Hin i nije imao vremena da se smiri, ali da ide Morao sam, pošto je viza bila gotova i trebala mi je nova stamped

Sadržaj članka

• 1.7 Turistička četvrt i trgovina
    • 1.8 Ljudi

Šetnja kroz Hanoi

Pošto nisam bio odlučan da putujem, odlučio sam da ostanem u Vijetnamu cijeli dan, pogledaj grad i brzo se vrati Tajland Gledajući unaprijed, želim reći da će jednog dana biti potrebno dođite bar par nedelja da se polako vozite zemlja. Svidjelo mi se.

Ali mi se nije svidjelo u smislu života, to jest, živjeti / pozirati nije bilo želje, nego da pokušam, da. Odmah sam sjetio se svog prvog putovanja u Aziju i svojih osjećaja singularnosti vidio Ne, Vijetnam se ne razlikuje mnogo od istog Tajland (SEA ipak), ali se uvelike razlikuje. Fuss bicikli na put, dosta ljudi, arhitektura niskih 3-5 spratova kuće, ali izuzetno uske, nedostatak nebodera i generalno nizak izgradnja u cjelini. Iz nekog razloga Hanoi me je više podsetio Kina, ne Tajland. U Kini, mislim na ostrvo Hainan jer ovo je jedino mjesto gdje sam bio u Kini, kažu oni Kontinentalna Kina je potpuno drugačija. Čini se da je to djelimično opisano odgovara i ispod Bangkoka, ali morate doći u Hanoi i vidjeti to nije.

Bicikli i promet u gradu

Verovatno prva stvar koja vas privlači je broj bicikala. na putu su mnogo više automobila. Izgleda da postoji neka vrsta motornog poreza, tako da ne može sebi priuštiti sve I bicikli tamo voze sa najmanjim poštovanjem pravila puta pokret, to jest, na suprotnom, na crvenom, i što je najvažnije – ne pass pedestrians. Generalno! Ne usporavaju, već umesto toga ovo ide okolo. Pitanje je zašto su nacrtali zebru na putu? Potrebno je polako i pouzdano preći cestu, preći ravno kroz ovaj beskrajni tok bicikala i automobila. Ovaj zadatak Možda je teško, ali sam se brzo navikla na to. I sigurno oni takođe nose sve što mogu na biciklu, pa čak i šetaju psi

Splashy potok bicikla na ulici HanojaSplashy potok bicikla na ulici Hanoja

Splashy tok bicikala na ulicama Hanoja

Ako na raskrsnici nema semafora, onda se događa haosAko na raskrsnici nema semafora, onda se događa haos

Ako na raskrsnici nema semafora, nastaje haos.

Više puta sam sreo takve električne mopedeViše puta sam sreo takve električne mopede

Neprestano se sastajao sa ovim električnim mopedima

Šetnja psa na bicikluŠetnja psa na biciklu

Pas hoda na biciklu

Street Cafe

Druga stvar koja iznenađuje su male ulične kafane. Iznenađen kako oni izgledaju. Predstavlja nekoliko igračaka stolice i stolice na pločniku, a često i bez stolova. Mali je, rekao bih u vrtiću, možda zato je najjeftiniji namještaj? A prodavac hrane zapravo sedi skoro pod u blizini kamenog lonca uglja, gdje se zagrijava hrana i kuhari “na kolenu”. Osim toga, može postojati kanta za smeće, radionica za bicikle, ali to nikoga ne zbunjuje. Sumnjivo zadovoljstvo tako Nije jeo kod takvih ljudi, izabrao je civilizovane kafiće. U mom slučaju još uvijek je teško da neću sve pojesti, ali postoje takvi mali kafići, nema menija, nema izbora. Generalno, primetio sam da je sva hrana uglavnom meso, Trebaju mi plodovi mora.

Street cafe u Vijetnamu, HainoyStreet cafe u Vijetnamu, Hainoy

Ulični kafić u Vijetnamu, Haina

Više Trezhe Cafe, HainoyViše Trezhe Cafe, Hainoy

Više trashy cafe, Hajny

Prijenosna kuhinja, skoro makašinPrijenosna kuhinja, skoro makašin

Prenosiva kuhinja, skoro makašin

Civilni kafić u blizini jezera povratnog mačaCivilni kafić u blizini jezera povratnog mača

Civilni kafić u blizini jezera povratnog mača

Ali ljubitelji kafe i sendviči (baguettes) u Vijetnamu bi trebali kao, možete ih kupiti na svakom uglu, što sam i ja učinio. Istina Ja uopće ne razumijem kavu, ne znam kako bi on (on?) Trebao biti gorak i gorak ako se uzima bez koncentriranog mlijeka, Mislim na kondenzovano mleko. Usput, dok sam hodao, nisam vidio ništa supermarket.

Baguette sendviči u Hanoju od 20.000 dongBaguette sendviči u Hanoju od 20.000 dong

Baguette sendviči u Hanoju od 20.000 dong

Kava i sladoled u ugodnom kafićuKava i sladoled u ugodnom kafiću

Kava i sladoled u prijatnom kafiću

Arhitektura

Kao što sam rekao, Hanoi je nizak grad. Dok smo prolazili na šatl autobusu do aerodroma, brojio sam samo nekoliko high rises Ostatak je 3-5-kata zgrade blizu jedna drugoj. prijatelju, sa raznim urednim odajama, gurne gde moguće, i gde je to nemoguće. U centru Hanoja ima dosta neobične i zanimljive kuće, međutim, često su depresivne otrcan, prekriven sivom plijesni i starim krov, hodao cijeli dan i gledao ih. Takođe u centru francuska četvrt sa urednim zgradama i usput Centar ima katoličku katedralu, analogiju Notre-Dame de Paris. Bliže okolna zgrada je nova, ali u isto vrijeme i bezličnija ili tako nešto, obične poslovne kuće (gradske kuće) su sve iste.

Ulice HainoyUlice Hainoy

Hainoya Streets

hanoi-04hanoi-04

Žice ulaze u zemlju u takvim kućištimaŽice ulaze u zemlju u takvim kućištima

Žice idu u zemlju u takvim kućicama.

Kako se sve to spotaklo u Hanoi!Kako se sve to spotaklo u Hanoi!

Kako je sve naletelo na Hanoi!

Sa žicama, isti problem kao u TajlanduSa žicama, isti problem kao u Tajlandu

Sa žicama isti problem kao u Tajlandu

Prelepo drvo, deo uličnog zidaPrelepo drvo, deo uličnog zida

Prelepo drvo, deo uličnog zida

Poluotok s hramom kornjačePoluotok s hramom kornjače

Poluotok sa Hramom kornjače

Unutar Hrama kornjačaUnutar Hrama kornjača

Unutar Hrama Kornjače

Da zidovi ne padnuDa zidovi ne padnu

Da se zidovi ne padnu

Najlepše i civilizovane staze u blizini jezeraNajlepše i civilizovane staze u blizini jezera

Najljepše i civilizirane staze u blizini jezera

Neke ulice u Vijetnamu su vrlo uskeNeke ulice u Vijetnamu su vrlo uske

Neke ulice u Vijetnamu su veoma uske.

Evo još jednog, centra HanojaEvo još jednog, centra Hanoja

Evo još jednog, centra Hanoja

Ruska votka i stigla ovdeRuska votka i stigla ovde

Ruska vodka je stigla

Igralište u Hanoju je samo igrališteIgralište u Hanoju je samo igralište

Igralište u Hanoju je samo igralište.

U francuskom kvartalu zgrade su nove i lijepeU francuskom kvartalu zgrade su nove i lijepe

U Francuskoj četvrti, zgrade su nove i lepe.

Katedrala Sv. Josipa, lokalni Notre-Dame de ParisKatedrala Sv. Josipa, lokalni Notre-Dame de Paris

Katedrala Sv. Josipa, lokalni Notre-Dame de Paris

Zgrada na periferiji i na području, fotografija sa aerodroma HaynoyaZgrada na periferiji i na području, fotografija sa aerodroma Haynoya

Zgrada na periferiji i na području, fotografija sa aerodroma Haynoa

Samo ulica u HanojuSamo ulica u Hanoju

Samo ulica u Hanoju

Kućni brojevi se ponekad dupliciraju u drvećuKućni brojevi se ponekad dupliciraju u drveću

Kućni brojevi se ponekad dupliraju na drveću.

Ulica u centru Hanoja, gde prolazi nekoliko vozova jednom dnevnoUlica u centru Hanoja, gde prolazi nekoliko vozova jednom dnevno

Ulica u centru Hanoja, gdje nekoliko puta prolazi vlak

Gde su komunisti bez LenjinaGde su komunisti bez Lenjina

Gde su komunisti bez Lenjina

Ho Chi Minhov mauzolej u HanojuHo Chi Minhov mauzolej u Hanoju

Ho Chi Minhov mauzolej u Hanoju

Toranj kornjača na jezeru povratnog mačaToranj kornjača na jezeru povratnog mača

Toranj kornjača na jezeru povratnog mača

Sidewalks

Pješaci u Hanoju su samo na glavnim ulicama, ali problem je isto kao i ostale zemlje jugoistočne Azije – sve su sastavljene od bicikala i kafići. Samo noću trotoari su prazni (sve unutra kuće se čiste) i ulice izgledaju neverovatno prostrane. Također pod večer u Hainu postaje jako prljava, posebno tamo gdje je provedena brzi promet: paketi, boce, papir i slop. Ponekad je prošlo Pravo brdo smeća, pa čak i uronjeno u pseće govno. Iskreno uveče sam želeo da promenim sandale na tenisicama do golih udarci ne stižu nigde.

Ulica u Hanoju popodneUlica u Hanoju popodne

Ulica u Hanoju popodne

Ova ulica je uvečeOva ulica je uveče

Iste ulice uveče

Na većini ulica morate hodati u saobraćajuNa većini ulica morate hodati u saobraćaju

Na većini ulica morate hodati u prometu

Kasno veče, epicentar blataKasno veče, epicentar blata

Kasno veče, epicentar blata

Vreme

Kada sam imao izbor da letim za Hanoi ili Ho Chi Minh, odlučio sam letjeti sve do Hanoja. Pored nižih cijena avio karata, razlog je bilo vreme. Nakon nekoliko mjeseci u Tae, ja već umorna od vrućine, au glavnom gradu Vijetnamu se očekivalo samo 20-23 stepeni (noću 15). Uprkos oblačnom vremenu i kišnoj kiši, Bilo je sjajno prošetati se u hlačama i kapuljačom za promjenu, ne skrivajući se od užarenog sunca pod protokom klima uređaja. Verovatno ako izaberem klimu, izabrao bih onu na severu Vijetnam, kada ima hladnih mjeseci. Za mene u pravo vreme ovaj je volio Hainan, izgleda da je sve tamo.

Internet

Boravio sam u Urban Alley Hotelu (pregled hotela) u neposrednoj blizini od jezera povratnog mača i iz turističkog područja, oko 10 minuta do njih je bilo. Ali možda je to prvi put vredno toga i pravo u tromesečju ture uživo. Tako se to i desilo Internet u jeftinom hotelu bio je bolji nego u svim apartmani / kuće u kojima smo živjeli u Tajlandu. Da, o čemu reći hotel, u kafićima, kafićima internet je bio brži. Kao sledeći zemlja, baš kao što su sve žice zapetljane na stubovima i na internetu brže i simetričnije. Zašto?

Turistička četvrt i trgovina

Turistička četvrt je nekoliko ulica ispunjen trgovcima raznih pruga. Oni prodaju marame i hlače uzorci, srebro i zlato, razni suveniri od drveta, sve vrste čaša, planinarske odjeće i ruksaka, sim kartica i telefone i gomilu drugih stvari. Na ulicama su se nalazili pedikabovi pozvali su na vožnju, trgovci hljebom su stalno ponudio mi je da pokušam jednu besplatno, dosadno obućari su tvrdoglavo htjeli očistiti moje sandale. Ako ne volite publiku, ne bi trebali biti ovdje. Ali bilo mi je drago što sam zaronio neko vrijeme u atmosferi turističke meke.

Obilazak Hanoja, ulice su prepune trgovacaObilazak Hanoja, ulice su prepune trgovaca

Obilazak Hanoja, ulice su prepune trgovaca

Kuglice brašna, ne znam kako se zovuKuglice brašna, ne znam kako se zovu

Kuglice od brašna, ne znam kako se zovu

Pedicabs in HanoiPedicabs in Hanoi

Pedicabs in Hanoi

Vijetnamske dongs su plastične i sadrže mnogo nulaVijetnamske dongs su plastične i sadrže mnogo nula

Vijetnamske dongs su plastične i sadrže mnogo nula

Ljudi

Ljudi su izgledali jednako dobronamjerni kao u Tajland, ali oni se mnogo manje osmehuju od Rusije da budem poznatiji. Ne mogu više reći jer sam bio premalo. Uopšteno, osećao sam se sigurno ako pričamo hodajući po mračnim kutcima sa kamerom, nikoga obratio sam pažnju na mene.

Nije se svidela potreba da se pregovara. Pa, ne sviđa mi se Imam ovaj posao, ali ovde morate to da uradite, čak i ako želite da idete javni WC, cijene varati na svemu, morate biti oprezni i znaju cene. Na primer, toalet u centru je 2000-3000 dong, i sa Hteo sam da ošamarim na jednom mestu 5000 dong. Neka je sitnica, ali neugodan, s obzirom da je toalet bio tako zeznut najverovatnije sve košta 1000 dong. Pa, to u mnogim Kafići imaju meni i cijene su fiksne.

hanoi-08hanoi-08

Manikir u HanojuManikir u Hanoju

Manikir u Hanoju

Volio okvirVolio okvir

Volio je okvir

Ne poznajem lokalne ili ne, ali odjeća je neobičnaNe poznajem lokalne ili ne, ali odjeća je neobična

Ne znam lokalne ili ne, ali odjeća je neobična

Puno fotografskih snimaka se održava u blizini jezera povratnog mačaPuno fotografskih snimaka se održava u blizini jezera povratnog mača

Oko jezera povratnog mača je mnogo photo shoots

Prilično tipična slika, neugodno je sedeti takoPrilično tipična slika, neugodno je sedeti tako

Prilično tipična slika, neugodno je sedeti tako

hanoi-29hanoi-29

Ima dovoljno stranaca, uključujući i one koji ovdje stalno živeIma dovoljno stranaca, uključujući i one koji ovdje stalno žive

Ima dosta stranaca, uključujući i one koji ovdje stalno žive

Tako tužan pogled ...Tako tužan pogled ...

Takav tužan pogled –

P.S. Ne pretvaram se da uopće poznajem vijetnamski i na neki način mogu pogrešno, tako da ću biti sretan zbog vaših dodataka, komentara. Znam mnogi su već bili tamo dugo vremena, prezimljavaju.

Life hacking 1 – kako kupiti dobro osiguranje

Odabir osiguranja sada je nerealno teško, stoga, da svima pomognemo putnici, ocenjujem. Da biste to uradili, stalno pratite na forumima, studiram ugovore o osiguranju i koristim osiguranje sam.

Insurance Rating

Life hacking 2 – kako pronaći hotel 20% jeftinije

Prvo izaberite hotel na Booking. Imaju dobru bazu ponude, ali cijene NISU najbolje! Isti hotel je često moguć pronaći 20% jeftinije u drugim sistemima putem usluge RoomGuru.

Hoteli s popustom

Like this post? Please share to your friends: