Utisci Crne Gore – da li ići tamo odmor ili zimovanje

Dugo sam želeo da odem u Srbiju, ali sam otišao u Crnu Goru. Evo takav preokret. Tacnije, zeleo sam da pozovem i Srbiju, ali ne imao sam vremena, pa ga odložite za sledeći put. Međutim, ako kažemo o moru i toploj klimi (uostalom, zbog klime, po pravilu, ljudi odlaze negdje), onda Crna Gora “ne gleda” bolje nego Srbija

U Crnoj Gori sam bio u oktobru, to jest, ne mogu suditi zimu meseci, ali čak i do oktobra već je moguće izvući neke zaključke, sa koje želim podijeliti s vama. I takođe ispričajte utiske o ovoj zemlji.

Sadržaj članka

• 2.7 Mobilni Internet

Da odem u Crnu Goru na zimovanje

Klima

Upravo zbog klime u Crnoj Gori nije tako velik protok ljudi zimi. Jer je hladno i kišno. Morska klima na obali zime su blage, obično bez snijega, ali temperature mogu pasti do +5 stepeni. Je li hladno Da, ne Tajland, ne kupuješ u moru. Ali Opet, sve je relativno. Posle -20 stepeni plus temperatura neće izgledati tako loše. Još uobičajenije temperatura ispod +15 ne pada, au novembru i maju će biti sve +20.

I, ako je svakako vrijedno odmora u Crnoj Gori (tog ljeta, to u vansezoni), onda ima smisla zimovati, recimo teško. Mislim da je sve sasvim individualno, ali mislim da je trend nije bilo i neće biti sve dok postoje azijske zemlje (Tajland, Vijetnam) i sve vrste Dominikanaca sa Kostarike. Iza topline i mora zimi period u Crnoj Gori definitivno nije potreban. I van sezone (jesen, proleće) u smislu klime su dvosmislene. Izgleda još toplo, ali već počinje kiše koje se mogu sipati nekoliko dana bez zaustavljanja. U mom dolazak u oktobru pola dana je kišilo, au drugima je bilo sunčano i +25 stepeni. Sve u svemu mi se svidjelo i živio bih kao par mjeseci, zagrijavanja nakon hladne Moskve. Znaš kako je super ujutro izađite na terasu i popijte čaj, sunčajući se.

Plaže u Budvi u oktobru Plaže u Budvi u oktobru

Plaže u Budvi u oktobru

Crna Gora u vansezoni, ili za slobodnjake ili za penzionere :) Crna Gora u vansezoni, ili za slobodnjake ili za penzionere :)

Crna Gora u vansezoni, bilo za slobodnjake ili za penzioneri :)

Visa

Rusi bez vize sada mogu otići u Crnu Goru na 30 dana. Samo sam napisao post, kako smanjiti za 3 puta. Svako ljeto 2016 možete trebao je doći za 90 dana. Eh – Koliko ja znam, građani Ukrajine Ostalo je još 90 dana. Ali nije ni loše! Kupio sam avionsku kartu i Odletio sam 1 mesec. Na granici nema pratećih dokumenata. kao što su povratne karte ili hotelske rezervacije, po pravilu se ne postavljaju. Barem, ni ja ni moji prijatelji nismo pitali (mi letio, letio u različito vrijeme).

Ako trebate ostati duže od 30 dana, viza se izdaje u Moskvi Konzulat Crne Gore. Konzularna naknada od 62 eura (32 eura za djecu), 1-2 nedelje je završeno. Stanovnici drugih gradova mogu da prođu vizna služba Pony Express, dodatno plaća za njihove usluge. Da biste dobili vizu, morate pokazati rezervaciju hotela ili ugovor iznajmljivanje stanova.

Postoji i opcija da odete u susjednu zemlju i uđete kasnije Crna Gora iznova i iznova 30 dana. U blizini su besplatne vize za Rusije Albanija (od maja do septembra), Srbija, Bosna i Hercegovina Hercegovina. Ako imate šengensku vizu u pasošu, možete je zaokružiti i Hrvatskoj. Ne znam koliko puta možete ovako da vozite povratno, bolje je pitati redovnike Crne Gore.

Najvažnija stvar pri dolasku u roku od 24 sata nije zaboraviti registruju se po mjestu boravka. Vrijedi 0,8 eura dnevno i 1 euro za sam proces registracije. To jest, za 30 dana će ispasti 25 eura.

Registracija u Crnoj Gori, prijem Registracija u Crnoj Gori, prijem

Registracija u Crnoj Gori, prijem

Utisci Crne Gore

Beautiful!

Dakle, prvo što bih želela da kažem je divno tamo. Ne čak ni ne tako lijepo! Ovdje možete zamijeniti nekoliko nepristojni epiteti svojstveni ruskom čovjeku kad vidi nešto stvarno lepo. Iskreno, nisam to očekivao tamo. Pa, Crna Gora i Crna Gora, dobro, planine i planine. Ali već iz prozora Mislio sam da avion, moram, kakva ljepotica. Ne pretjerivanje. Iako, možda će biti u mogućnosti cijeniti samo ljubitelje planina. Moji prijatelji su me odveli u Boko-Kotorsku odmah po dolasku zaljev u gradu Perast leti na trutu. Evo soka.

Znate, oni koji nemaju estetiku u životu moraju doći ovamo, koji je umoran od dosadnog svakodnevnog života i šljunčanog krajolika izvan prozora. Evo, u stvari, ako pogled sa prozora ili na put do trgovine znači mnogo ti, onda ti ovde. Ja sam jedan od onih od tuposti do depresije. Moskovsko leto je prilično divno, čak i bez planina / prirode, ali ovde od oktobra počinje za mene potištenost, zato sam spreman da pobegnem odavde, čak iu Sočiju, gde je nedavno postalo veoma dobro ako govorimo o vizuelnoj komponenti (dobro, sama klima bolje od Moskve).

Crna Gora iz aviona (Budva) Crna Gora iz aviona (Budva)

Crna Gora iz aviona (Budva)

Boko-Kotorski zaliv Boko-Kotorski zaliv

Ostrvo Gospe od Milosrdnog blizu Tivta

Tvrđava u Kotoru Tvrđava u Kotoru

Tvrđava u Kotoru

Prelepo skoro svuda, možete slikati desno i levo Prelepo skoro svuda, možete slikati desno i levo

Prelepo skoro svuda, možete slikati desno i lijevo

Housing

Od lepote se glatko okreću kući. U Crnoj Gori br centralno grijanje i podovi su obično popločani (ponekad delimično laminirati), tako da se kućište može ohladiti van sezone Imao sam sreće u stanovima u Budvi koje sam iznajmio, radile su pojedinačne baterije za grijanje iz kotla domaćin (vlasnici su živjeli na donjem katu). Ali generalno postoji klima uređaji za grijanje, međutim, račun za struju možda se neće dopasti ako se konstantno utapaju. Drugi izlaz je tople čarape i papuče, ali to je amater. Međutim, takav problem Postoje gotovo sve evropske zemlje.

Po cijenama. Platio sam prvih 60 eura dnevno, zatim 50 eura po dan Uprkos činjenici da su mi pisali u društvenim mrežama, kažu, to je skupo, Mislim da je cena za uslove koje smo imali bila adekvatna. I dnevni najam 120 kvadratnih metara (2 spavaće sobe, 2 kupaonice), sa grijanje radijatora, čišćenje i zamjena posteljine / ručnika, s supervidom sa prozora i dva balkona, ne može biti jeftiniji. Barem brzo, u 2 klika na stranici. Uz mjesečne cijene smještaja, naravno bilo bi manje, ali ja nemam takvo iskustvo. Kao što sam shvatio, uklonite možete za 300-400 eura sasvim normalne stanove istog plan.

Naši apartmani u Budvi Naši apartmani u Budvi

Naši apartmani u Budvi

Budva iz quadcoptera Budva iz quadcoptera

Budva iz quadcoptera

Budva noću, oblačno Budva noću, oblačno

Budva noću, oblačno

Putevi u Crnoj Gori

U Crnoj Gori možete i trebate putovati automobilom. Iskreno govoreći, jednostavno ne mogu da zamislim šta bi još moglo biti opcija. Da, Vidio sam bicikliste, ali ovo nije opcija za sve. I tako koji se ne može “zapečatiti” na plaži cijeli dan, preporučujem uzimanje iznajmljivanje automobila. Cijena će biti oko 25-30 eura po sezoni, i oko 15 eura van sezone (uzeli smo samo 15). Benzin 1,15 eura na svim benzinskim stanicama.

Najjednostavniji način iznajmljivanja je putem usluge MyRentaCar. Nekako i Posvetit ću im poseban post, stvarno momci su nam to učinili putnici kul servis.

Ceste u Crnoj Gori su prilično dobre. Da, da, znam, u zavisnosti od toga to compare. Ali stvarno, otišli smo u sve vrste različitih naselja i svuda bio je asfalt i prilično dobar. Istina, ponekad nije bilo dovoljno širine ali protok automobila je bio takav da je to bilo moguće i trpjeti

Iznajmljivanje automobila u Crnoj Gori Iznajmljivanje automobila u Crnoj Gori

Rent a car u Crnoj Gori

Uske ceste u Crnoj Gori Uske ceste u Crnoj Gori

Uske ceste u Crnoj Gori

Civilizacija

Crna Gora me je puno podsjetila na Krasnodar Kray (samo negdje u blizini Sočija) i Krim. Samo u Crnoj Gori su planine veće i Brutalniji ili nešto slično – naizgled surovi, umesto toga prekriveni kamenjem the woods. Ali u smislu civilizacije u Krasnodar Territory, to više će biti. Jedan od najvećih gradova u Crnoj Gori ima samo 10 gradova hiljadu stanovnika, a glavni grad Podgorica je 150 hiljada kaže se da je kapital u smislu razvoja nedaleko od Budve. Generalno Mislim, morate ići u Crnu Goru ne za civilizaciju, nego suprotno njoj. Jasno je da kada putujete ljeti nekoliko tjedana, ne treba ti ništa, ali u vansezoni, ako odeš pola godine ili više, neće svi naći nešto što treba da urade. Ni megi with Ikea, bez raznolikog seta zabave tokom cijele godine, uključujući kazališta i razne aktivnosti. U Budvi definitivno ne postoji takva stvar Ne znam za Podgoricu, ali mislim da je mnogo lošija od velike Evropska metropola.

Lično sam imao zadovoljstvo da sedim u takvom “selu”, tiho radeći za kompjuterom, gledajući kroz prozor da uživa vrsta, i povremeno izlazi na nasip u kafiću za riblju čorbu i grčku salatu, naizmenično sa rijetkim putovanjima atrakcije. Za mene, za to savršeno mjesto introvertni freelancer nije sklon velikim tvrtkama i užurbano veliki grad. Ali pretpostavljam da je ostatak van sezone postao Bilo bi jako dosadno, pogotovo ako nema potrebe za radom. Bez koncepte, šta biste mogli da uradite u Budvi dugo vrijeme nije u sezoni, iu sezoni također, ako niste došli na odmor. Odmaralište sa svim posljedicama. Istina, kao što sam napisao gore, i preseljenje u Podgoricu, čini mi se, ne bi spasilo žednu aktivnosti.

Sedim u kafiću na rivi, uzimam riblju juhu i grčku salatu Sedim u kafiću na rivi, uzimam riblju juhu i grčku salatu

Sjedim u kafiću na rivi, uzimam riblju juhu i grčki salata

Takođe sam primetio takvu osobinu – zemlja je u početku prilično siromašna jedan pogled. Skromno stanovanje i spolja ponekad otrcano, obilje jeftini evropski automobili 90-ih, jednostavna odjeća, međutim, bilo zbog dobro dotjerane ili zbog zapanjujuće prirode okolo, to ne ostavlja utisak siromašne zemlje. Takav dvostruki utisak, sve izgleda tako jednostavno, ali u isto vrijeme prilično prilično. Možda se neće svi složiti sa mnom, ali samo tako Video sam

U Budvi ima takvih ne sasvim dobro održavanih mesta U Budvi ima takvih ne sasvim dobro održavanih mesta

U Budvi postoje takva ne sasvim uređena mjesta.

Negdje u planinama postoje krive kuće Negdje u planinama postoje krive kuće

Negdje u planinama postoje krive kuće

Ali većina stambenih prostora je savršeno očuvana (Perast) Ali većina stambenih prostora je savršeno očuvana (Perast)

Ali većina stambenih prostora je savršeno očuvana (Perast)

Stari grad u Budvi je tako lizan Stari grad u Budvi je tako lizan

Stari grad u Budvi je tako opkoljen

Puno stepenica, nepristupačna okolina za invalidska kolica Puno stepenica, nepristupačna okolina za invalidska kolica

Poštar u malom gradu Poštar u malom gradu

Poštar u malom gradu

Na putevima postoje takve retkosti Na putevima postoje takve retkosti

Postoje takvi rijetkosti na putevima

Zanimljiva zamjena za boks na krovu Zanimljiva zamjena za boks na krovu

Zanimljiva zamjena za boks na krovu

Policija, s druge strane, može voziti Dusters Policija, s druge strane, može voziti Dusters

Policija, ali može da vozi Dusters

Hrana

Asortiman proizvoda u supermarketu je isti, ništa poseban. Nisam otišao i nisam uporedio cene, ne moram nekako, ali tamo nisam vidio ništa posebno. Pa, možda sirevi bolja sorta :) Voće i povrće u supermarketu su isti loše, bolje na tržištu. U svim kafićima u kojima sam bio, meni je bio izgleda. Pretpostavljam da je to za cijelu zemlju. Obično se hrana uklapa 1-2 strane. Meso / riba, prilog krompira ili povrća, 2-3 juhe (čorba vodena), da nekoliko salata. Ovde, u stvari, sve Naručio sam sebi standardnu riblju supu i grčku salatu, koja Imao sam 5-7 eura. Nema problema, iako je supa bila samo od ribe (bez povrća), ali sa hlebom je.

Jeftin kafić na putu za Skadarsko jezero Jeftin kafić na putu za Skadarsko jezero

Jeftin kafić na putu za Skadarsko jezero

Gotovo svi kafići imaju iste cijene i ugodno okruženje Gotovo svi kafići imaju iste cijene i ugodno okruženje

Gotovo svi kafići imaju iste cijene i ugodan ambijent.

U supermarketima Crne Gore, otprilike u istom rasponu U supermarketima Crne Gore, otprilike u istom rasponu

U supermarketima Crne Gore otprilike isti raspon

Postoje ruski proizvodi Postoje ruski proizvodi

Postoje ruski proizvodi

Medicina

Posebno ću spomenuti u medicini, obično je to važno za porodice s djecom. Ne čekajte u Crnoj Gori na visokokvalitetne medicinske usluge. Da, tamo ima puno djece, nakon svega u ljetnim mjesecima postoji lijepa topla Sredozemno more (točnije Jadran), ali znate jedno posao za nedelju dana da dođete na odmor i da dobijete maksimum od bale ili Rotavirus, drugi će doći šest meseci ili godinu kada mogu Potrebni su potpuno različiti stručnjaci. Prema tome, kome je to važno medicine i koji izabrati u istoj tajlandskoj razini bolnici bangkok Bolnica, ovdje neće dobiti ništa slično. Da, ja još nisam još se moralo dogoditi u crnogorskim bolnicama, ali čak i izvana izgledaju kao bolnica u malom gradu u Rusiji. Osim mene Rečeno je da za medicinu, neki čak idu u Srbiju, gde svi mnogo bolje, ali i tamo je daleko od Nemačke. Biće neophodno slobodno vrijeme za istraživanje teme o putničkom osiguranju, ali bojim se još dobro skupo osiguranje neće spasiti od bilo kakvih ozbiljnih situacijama.

Mobilni internet

U Crnoj Gori, nekoliko operatera, kupio sam Telenor, to je isto kao Dtac u Tajlandu, logo je isti. Dala 10 eura za SIM kartica i Internet paket za 6 giga za 2 sedmice. Mislim sasvim dobre cijene. Brzina je također više ili manje svugdje – samo 3G ili 4G planine su gore, jedva da ima bilo kakvog Edgea i to je sve. For Većina zadataka će uraditi. U proseku je bilo kao na slici.

Brzina mobilnog interneta u Crnoj Gori Brzina mobilnog interneta u Crnoj Gori

Brzina mobilnog interneta u Crnoj Gori

P.S. Šta mislite da je vredno tamo ići zimi ili barem nekoliko meseci u van sezone? Ili zimi samo u Aziji?

P.P.S. Nedavno su sve fotografije u novim člancima velike veličine, mogu se videti klikom na veliki monitor.

Life hacking 1 – kako kupiti dobro osiguranje

Odabir osiguranja sada je nerealno teško, stoga, da svima pomognemo putnici, ocenjujem. Da biste to uradili, stalno pratite na forumima, studiram ugovore o osiguranju i koristim osiguranje sam.

Insurance Rating

Life hacking 2 – kako pronaći hotel 20% jeftinije

Prvo izaberite hotel na Booking. Imaju dobru bazu ponude, ali cijene NISU najbolje! Isti hotel je često moguć pronaći 20% jeftinije u drugim sistemima putem usluge RoomGuru.

Hoteli s popustom

Like this post? Please share to your friends: