Izvještaj o putovanju sa grupom na sjeveru Tajlanda – 2000 km u 10 dana

Naposljetku smo došli do pisanja izvještaja o našoj grupi putujući na sjever Tajlanda, gdje sam bio u ulozi vodiča. Prije Samo želim da se zahvalim momcima koji su se odazvali mom nudim i koristim svoje usluge. Na kraju putovanja, Ja osobno nisam ni htio odvojiti se, pa bih nastavio putujući s njima, kompanija se pokazala zabavnom i sa sličnih interesa. Sviđa ti se to ili ne, ali je sjajno kada je tako dobro ispada.

Trasa mi je malo prilagođena i takođe promenjena. krajnje odredište (od Hua Hina do Ko Čanga), nemojte budite iznenađeni. Prvo postavljam povratne informacije od učesnika, a onda će biti prijavite se fotografijama i video zapisima.

Sadržaj članka

Igorov pregled

IgorIgor

Igor

Prije samo tri mjeseca nisam znao ništa o blogu o životnom putu, niti o autoru. Do tada smo bili malo dosadni sa standardom paket putovanja po shemi: putnička agencija, putovanja, hotel, plaža, buffet i standardni pionirski izleti. Prva pomisao kada forma najave bila je: “Cool”, druga: “Šteta je što nisam će biti “i konačno, nakon nekog vremena:” A zašto ne? “.

Prije toga nismo bili u Tae-u, i naravno da smo htjeli pobijediti zemlja, da vidi njene dubine, skrivene od očiju mnogih turista. Iako je bilo moguće dobiti neku ideju sa bloga. organizator putovanja, neki rizik, naravno, bio je – nakon svega stranci, nije poznato kako sve ide. Težimo sve, mi odlučili su se za šansu, a nisu pogriješili – ostatak je bio uspješan. Tako da u Tajland još dva faranga su uronila.

I popeli smo se na kanjone, plivali u slapovima i slonovima pomerali su se, i veslali kajaka, i bicikli otimali, i užad popeo se gore. I bilo je još mnogo toga. Bilo je hramova, i palata, i parkovima, tržnicama i salonima za masažu i restoranima. I koliko pokušao je tajlandsku hranu – svatko ima jastučić Thai, kao mani gai, i druga čudna imena koja moja evropska uha svari samo ne mogu.

Kao rezultat toga, ostatak se pokazao intenzivnim, iu tome vidim glavno dostojanstvo – dobili smo mnogo utisaka. Kompanija se razvila dobro, mnogi su se šalili i smijali, uloga Andrije u ovome je bila teška precijenite :) Oleg je sve dobro organizovao, neke ozbiljne nema preklapanja. Teškoće su, naravno, bile: i puno pješice otišao je, spavao u autobusu, i pekao, i zamrznuo, i sadržaj sa skromnim hotelima. Ali sve ove stvari u pozadini pozitivni utisci. Glavna stvar je da budete mentalno pripremljeni i tretirani na poteškoće u vezi s neizbježnim troškovima putovanja ovog formata.

Uzeli smo mnogo fotografija i video snimaka, koji su zainteresovani za link na probni video, kasnije planiram da napravim detaljnije video priče o putovanju.

Pregledajte Catherine

KaterinaKaterina

Katerina

Kada smo na internetu slučajno vidjeli oglas Oleg je o regrutovanju grupe za izlet na Tajland – ja sam odmah “zapalila” ovu ideju. Bio je to neobičan, nestandardan ponuditi da pogledamo zemlju koja nije kao svi ostali, da je vide iznutra.

Najviše na ovom putovanju, sećam se Tajlanda Selo Pai, njegova atmosfera, priroda, izleti na biciklima, kao i Chiang Mai i putovanje do najviše točke Tajlanda. Primio sam veliko zadovoljstvo sa ovog putovanja i od društva ljudi koji podelio je sa mnom. Ovo putovanje je za mene bilo najviše nezaboravan, svetao događaj prošle 2012. godine. Puno vam hvala Oleg za priliku da se upozna sa ovom čudesnom zemljom na tako zanimljiv način, za prijateljsku atmosferu u našoj mala kompanija i duševnost.

Neke fotografije s putovanja: //katyarks.livejournal.com

Povratna informacija od Andreya

AndrewAndrew

Andrey

Misao o posjeti Tajlandu posjetila me je nakon čitanja brojni blogovi slobodnih putnika. Imao sam ovo prilika, koju sam bila nevjerojatno sretna.

Dve nedelje provedene u Tae-u, uspeli smo da posetimo mnoge zanimljiva mjesta, dobiti tonu pozitivnih emocija, naplatiti pozitivnu energiju, da ne spominjemo korisno iskustvo Primio sam. Vozimo se svim dostupnim vozilima. (osim voza), od kojih je, nesumnjivo, najupečatljiviji bio motorbike. Pojeli tradicionalnu tajlandsku hranu, neobično za ruski ljudsko voće, probali su skakavce i larve :). Takođe stekao je iskustvo samo-traženja stanova od hotelskih soba do jednostavan bungalov.

Želim da izrazim svoju zahvalnost Olegu za organizovanje putuje svih 146%, a Igor i Kate za prijatno društvo, zabavna i laka komunikacija. Ovaj put je bio jedan od najupečatljiviji i najdojmljiviji. Definitivno ću se vratiti Tajland je već duže vrijeme, samo engleski Povlačim se, nema ništa bez njega u Tae –

Izvještaj o putovanju na sjever Tajlanda

Prvi dan

Momci, u iznosu od tri osobe, rano su odletjeli u Bangkok ujutro. Od kada sam živeo u hotelu u blizini aerodroma Suvarnabhumi, sreli smo se na aerodromu. I odatle smo otišli da se smestimo jeftin hotel. Nažalost, nismo se smjestili odmah (prerano je bila) i ideja da se odgurne, nije uspela. Stoga je bilo neophodno idemo da se upoznamo sa Azijom nakon besane noći u avionu. I i nije mogao odoljeti i ponudio da isprobam Pad Tai sa makaronima, koji kuhanje uz Khaosan Road, i po mom mišljenju vrlo dobro kuvar. Zaronite! Uostalom, uobičajena hrana može i kući jesti.

Nakon spavanja, otišli smo do Hrama Zlatne planine (Wat Saket) i odatle klonovi su plovili u poslovni centar Bangkoka popeti se na platformu za posmatranje Bayok Sky. Klong, usput, sve Preporučujem, atrakcija je i dalje ista! Brzina, sprej, neverovatna krovna konstrukcija broda, pogled na stražnja dvorišta Bangkoka!

Idemo u Bangkok klongIdemo u Bangkok klong

Tajlandska masaža u BangkokuTajlandska masaža u Bangkoku

Tajlandska masaža u Bangkoku

Drugi dan

Drugi dan je počeo sa tretmanima vodom. Na rijeci tramvaj doplivali smo do Hrama zore (Wat Arun), koji se može vidjeti iz daljine više od trajekta. Odatle su doplivali do druge strane i otišli u Hram Zavaljen Buddha (Wat Pho). Samo sam htela da odem u Royal palača, ali zbog kraljevog rođendana u ovo vrijeme u posjeti kompleks je prestao.

Od večeri je dolazio odlazak na noćni autobus u grad Chiang Mai, onda smo malo više lutali u gomili, hodali Saranr park u potrazi za monitorima (nije pronađen, iako su tamo), i na prekrasan autobus bez prozora je otišao u stranu naš hotel.

A na ulici 35 stepeni, navijač je naše spasenjeA na ulici 35 stepeni, navijač je naše spasenje

A na ulici 35 stepeni, obožavatelj je naše spasenje

Bacamo kovanice za sreću u hramu ležećeg BuddheBacamo kovanice za sreću u hramu ležećeg Buddhe

Bacamo novčiće za sreću u hramu ležećeg Buddhe

Sinhrono snimanjeSinhrono snimanje

Sinhrono snimanje

Saranr Park u BangkokuSaranr Park u Bangkoku

Park Saranr u Bangkoku

Idemo u redovan autobus sa otvorenim prozorima, gde su turisti retkoIdemo u redovan autobus sa otvorenim prozorima, gde su turisti retko

Idemo u redovni autobus sa otvorenim prozorima, koji su rijetki turista

Ispred nas čeka noć u 10-satnom putovanju u Chiang MaiIspred nas čeka noć u 10-satnom putovanju u Chiang Mai

Ispred nas čeka noć koja traje 10-satno putovanje u Chiang Mai

Treći dan

Rano ujutro stigli smo u Chiang Mai, odmah smo kupili karte minivan i nakon sat vremena otišao u Pai. Osim što je lepo prirode, ovdje se možete opustiti od topline u Bangkoku. Umorni nakon dugog putovanja, za manje od sat vremena, pronašli smo dobri bungalovi udaljeni od bučne ulice. Vrlo je kul to učesnici su se složili da žive u bungalovu, jer je to jedini način pokušajte da osetite lokalnu atmosferu. I završili smo ovo dan pokatushkami slonova i šetnje na Walking ulici.

Zajedno kupujemo karte za PaiZajedno kupujemo karte za Pai

Zajedno kupujemo karte za Pai

U svakom bungalovu se nalazi mreža za ležanje, ali nema vremena za to ležatiU svakom bungalovu se nalazi mreža za ležanje, ali nema vremena za to ležati

Svaki bungalov ima viseću mrežu, ali nema vremena za ležanje u njoj.

Vozimo se s povjetarcem u stražnjem dijelu kamioneta, poput pravih pješakaVozimo se s povjetarcem u stražnjem dijelu kamioneta, poput pravih pješaka

Vozimo se sa povjetarcem u stražnjem dijelu kamioneta, poput pravih pješaka

Pokatuški na slonovimaPokatuški na slonovima

Vožnja slonova

Izrada želja i pokretanje lampeIzrada želja i pokretanje lampe

Napravite želje i pokrenite svjetiljke

Četvrti dan

Dan je nazivnik koji smo naučili voziti bicikle. Još sam Još se sjećam svojih osjećaja kada sam pokušao sjesti u isto vrijeme. volan skutera Momci su ga imali po prvi put, i sjajni su. Uspjeli smo, postao sam uvjeren da smo i mi u Koh Changu Vozićemo bicikle.

Hram na planini, dva vodopada, kanjon Pai – cijeli dan vozio oko Pai. Do večeri smo bili toliko prljavi da smo htjeli da se vratimo. u vrućini.

Naučiti voziti bicikle u TajlanduNaučiti voziti bicikle u Tajlandu

Učenje vožnje bicikla u Tajlandu

Neko stvarno voli biciklNeko stvarno voli bicikl

Neko stvarno voli bicikl

Reel kilometri oko PayeReel kilometri oko Paye

Reel kilometrima oko Pai

Jedite tajlandsku hranu u lijepom kafiću na putuJedite tajlandsku hranu u lijepom kafiću na putu

Jedite tajlandsku hranu u lijepom kafiću na putu

Pai kanjon je neverovatanPai kanjon je neverovatan

Pai Canyon je neverovatan

Ali najzanimljivija stvar je popeti se na slobodne stijene, prljajući u prašiniAli najzanimljivija stvar je popeti se na slobodne stijene, prljajući u prašini

Ali najzanimljivija stvar je popeti se na slobodne stijene, zaprljati prašina

Ko će uzeti više metaka kogaKo će uzeti više metaka koga

Ko, ko je hladniji za fotografisanje

Ponekad moraš ići, skinuti cipelePonekad moraš ići, skinuti cipele

Ponekad moraš ići, skinuti cipele

Idemo u malu klisuru kroz pravu džungluIdemo u malu klisuru kroz pravu džunglu

Idemo u malu klisuru kroz pravu džunglu

I naravno, kako ne plivati   u ledenoj vodi vodopadaI naravno, kako ne plivati   u ledenoj vodi vodopada

I, naravno, kako ne plivati u ledenoj vodi vodopada

Peti dan

Vraćamo se u Chiang Mai, opet tražimo motel (hotel takođe može biti) traži RoomGuru) i pronađi ga bez problema za pola sata, smjestio se i odmah otišao na tajlandsku masažu. Nakon što je zadovoljio tijelo izvana, trebate mu zadovoljiti nešto unutra, pa idemo na put supermarket i vrbovati sve vrste stvari, od voća, završava se ribom slatke paprike. I gde je jesti, ako ni jedno krov tržnog centra :)

Tajlandska masaža u Chiang MaiTajlandska masaža u Chiang Mai

Tajlandska masaža u Chiang Mai

Jesti sve vrste poslastica na krovu supermarketa u Chiang Mai-uJesti sve vrste poslastica na krovu supermarketa u Chiang Mai-u

Jedite sve dobrote na krovu supermarketa u Chiang Mai

Šesti dan

Posjetite Chiang Mai i ne idite na najvišu točku Tajland? I da ne vidimo najviši vodopad u zemlji? Nije o nama Iznajmili smo kola na ovom malom bijelom bijesu žuri u nacionalni park Doi Inthanon . Cijeli dan u prirodi, u planine i sprej vode. A i cijeli dan bez hrane i odjeće, ali uveče na nadmorskoj visini od 2500 metara, znate, veoma je hladno postaje. Ali ništa, topla supa od bomzhpaketa nas je zagrijala i poboljšano raspoloženje!

Iznajmili smo automobil i odvezli se u Nacionalni park Doi InthanonIznajmili smo automobil i odvezli se u Nacionalni park Doi Inthanon

Iznajmili smo automobil i odvezli se u Nacionalni park Doi. Inthanon

Najviši vodopad na TajlanduNajviši vodopad na Tajlandu

Tajlandski najviši vodopad

O jednom od vodopada slomio je cijev i pokušao je popravitiO jednom od vodopada slomio je cijev i pokušao je popraviti

Blizu jednog od vodopada razbio cijev i probati to fix

Skoro na samom vrhu, pogledi su veličanstveniSkoro na samom vrhu, pogledi su veličanstveni

Skoro na samom vrhu, pogledi su veličanstveni

Najviša tačka Tajlanda, sve je dobro, samo DubakNajviša tačka Tajlanda, sve je dobro, samo Dubak

Najviša tačka Tajlanda, sve je dobro, samo Dubak

Andrew se ne pretvara, on je stvaran, kao svi mi, zamrzli smo seAndrew se ne pretvara, on je stvaran, kao svi mi, zamrzli smo se

Andrew se ne pretvara, on je stvaran, kao svi mi, zamrznuo se

Sedmi dan

Na istom bijelom automobilu idemo u Bijeli hram (Wat Rong Kung), jedan od najneobičnijih hramova Tajlanda. Šteta je što nije bilo bijela odjeća za dovršavanje slike. Ali bilo je divnih pogleda na planine na cesti, veliki kafić u drvenom stilu i vruće izvor

Ali na ovom izdanju naši potezi nisu završeni, čekali smo noćni autobus za bangkok.

Pokušavamo da naručimo nešto u kafiću bez znanja tajlandskogPokušavamo da naručimo nešto u kafiću bez znanja tajlandskog

Mi pokušavamo da naručimo nešto u kafiću bez znanja tajlandskog

Hodanje u blistavom White Temple of ThailandHodanje u blistavom White Temple of Thailand

Hodanje u blistavom White Temple of Thailand

Napravili su mnogo želja i obesili ih da budu pogubljeniNapravili su mnogo želja i obesili ih da budu pogubljeni

Napravili su mnogo želja i obesili ih da budu izvedeni.

Otišli smo u napušteni hotelOtišli smo u napušteni hotel

Otišli smo u napušteni hotel

Osmi dan

Najteži dan – Sa noćnim autobusom, nismo imali sreće kao u prvi put Postoje samo karte za uobičajenu klasu, pa vi klima uređaj sa svih utora, i ljuljanje sa prepoznatljivim zvukovima, i stezanje Ali ovo nije gotovo, onda drugi autobus iz Bangkok do Trata, autobus do trajekta, trajekt za Koh Chang, autobus do prave plaže! A naša Catherine je još uvek bila bolesna uveče. Mogu da kaže da je čvrsto i dostojanstveno izdržala cijeli potez, kao rođeni nezavisni putnik.

Ove večeri snage su ostale samo da se nasele bungalov vrt sa bijelim pijeskom, kupanje i ručavanje.

Težak transfer iz Chiang Mai-a u Koh Chang - čekanje trajekta za otokTežak transfer iz Chiang Mai-a u Koh Chang - čekanje trajekta za otok

Teško se preseliti iz Chiang Mai-a u Koh Chang – čekajući na trajekt ostrvo

Deveti dan

Ovde je dugo očekivani morski ocean! Ali prvo ćemo posjetiti vodopad Klong Plu se kupuje u slatkoj vodi, a onda iznajmljujemo Kajaka za nekoliko sati da pobedi prostore morske površine i pogledajte mala ostrva koja su u blizini. Vežba je dobra, to je poslednja stvar, u isto vreme vrsta i uživajte u tišini.

Plivanje u vodopadu Klong PluPlivanje u vodopadu Klong Plu

Plivajte u slapu Klong Plu

Sinkronizirano skakanje sa liticeSinkronizirano skakanje sa litice

Sinhronizovano skakanje sa litice

Kajak na obližnjim otocimaKajak na obližnjim otocima

Kajak na obližnjim otocima.

Skoro sam zaboravio Andrewa u pećini na ostrvuSkoro sam zaboravio Andrewa u pećini na ostrvu

Skoro sam zaboravio Andrewa u pećini na ostrvu

Deseti dan

U djetinjstvu se popela na drveće? Tako smo i mi nakratko upali djetinjasto i nekoliko sati lutanja po konopcima u parku Tree i letio u zipline iznad palme. Posljednjeg dana snaga mnogo nema više otisaka, već je i iznad krova, pa smo mi samo je otišao do mora da se opustim, ležao u hammocks u kafiću i roniti malo, što je moguće bliže obali.

Sa vidikovca se pruža prekrasan pogled na ChangSa vidikovca se pruža prekrasan pogled na Chang

Sa vidikovca se pruža prekrasan pogled na Chang

Šetnja uz stazu stabala parka drvetaŠetnja uz stazu stabala parka drveta

Hodamo uz uže staze parka Tree

Letimo u ziplinama između krošnjiLetimo u ziplinama između krošnji

Letimo u ziplinama između krošnji

Šetnja uz stazu stabala parka drvetaŠetnja uz stazu stabala parka drveta

Hodamo uz uže staze parka Tree

Odmaramo se i pečatimo u kafiću, jedemo sladoledOdmaramo se i pečatimo u kafiću, jedemo sladoled

Odmorite se i pečate u kafiću, jedući sladoled

Video

P.S. Fotografije bez vodenog žiga Life-trip.ru, kao i video pripadaju Igoru i Katerini. Sve ostale fotografije sa putovanja, koju sam napravio, možete vidjeti u albumima društvenih mreža Vkontakte i Facebook, koji je udobniji :)

Life hacking 1 – kako kupiti dobro osiguranje

Odabir osiguranja sada je nerealno teško, stoga, da svima pomognemo putnici, ocenjujem. Da biste to uradili, stalno pratite na forumima, studiram ugovore o osiguranju i koristim osiguranje sam.

Insurance Rating

Life hacking 2 – kako pronaći hotel 20% jeftinije

Prvo izaberite hotel na Booking. Imaju dobru bazu ponude, ali cijene NISU najbolje! Isti hotel je često moguć pronaći 20% jeftinije u drugim sistemima putem usluge RoomGuru.

Hoteli s popustom

Like this post? Please share to your friends: