Izveštaj o turneji u UAE – koliko sam jeftin i cool otišao u Emirate

Dakle, kupljena je dugo očekivana turneja u UAE (moja uputstva o tome kako kupiti jeftini), dokumenti na ruku, odvezli na aerodrom. Odletio je Aerodrom Vnukovo je na rasporedu, avion Boeing 737-900ER. Gledajući naprijed, reći ću, putovanje je prošlo odlično! Bila je jedna nijansa, ali oko ispod njega.

Sadržaj članka

• 7 Sharjah City
  • 8 Transfer do aerodroma

Let Azur Air

Letjeli smo malo više od pet sati. Avion je nov, ali skučen. Usput, na povratku nas je kapetan broda zabavljao. povijesne i geografske informacije o gore navedenim zemljama i gradovima leteli smo, za što je dobio ovacije na kraju puta.

Obroci u avionu su standardni: prvi sokovi, voda topli ručak s izborom dva jela (s mesom ili piletinom), čaj, kafa

Izveštaj o turneji u UAE - kako sam jeftin i cool otišao u EmiratiIzveštaj o turneji u UAE - kako sam jeftin i cool otišao u Emirati

Passport Control

Stigli smo na Terminal 2 aerodroma Dubai. Ovaj terminal namijenjene za čarter letove i letove iz susjednih zemalja. Terminal je skroman, ali javnost je vrlo šarena, sjećam se tate sa haremom koji je ljutito gledao turiste u kratkim hlačama. Wow otkucajte pravo za filmove.

Terminal 1, najpoznatiji i najljepši, nalazi se na na suprotnoj strani aerodroma, a mi ga nismo videli, što je šteta.

Čitava procedura kontrole pasoša trajala je ne više od pola sata. Terminal je mali, udaljenosti su kratke, svuda znakovi: pasoška kontrola, skeniranje mrežnice i pečat za pasoš, dalje na pokazivaču sjaje ručni prtljag, a dalje na pokazivaču uzmi prtljag. Sve Osiguranje, vaučer .., nije tražio. Viza nije potrebna, ulazimo u zemlju prema pečatu u pasošu.

U hodniku dolazaka postoje razmenjivači, ali je prema procjenama znala da je bolje promena u tržnim centrima. Odmah tu je i besplatni WiFi poslao poruku porodici o bezbednom sletanju.

Transfer AnexTour

Odmah na izlazu u Dvorani dolaska susreće se znak predstavnik turoperatora, u našem slučaju AnexTour, i upućuje na autobusi. Štaviše, svakih 50 metara nalaze se predstavnici njihove prepoznatljive marke odjeće i praktično ih prate sam autobus, tako da je nemoguće izgubiti se.

Predstavljamo vam vaučer i vožnju do hotela u Sharjahu. Autobusi udoban, s klima uređajem. Transfer od aerodroma do hotela trajalo je oko 25-30 minuta. Jedna od prednosti Sharjaha, koja nije daleko od aerodroma se nalazi. Postoje čak i jeftiniji Emirati, pa idite tamo mnogo duže.

Na putu do hotela, predstavnik AnexTour-a postavlja sastanak. sa hotelskim vodičem za svaki hotel, odgovaranje na pitanja je dovoljno prijateljski, ali generalno, turistički vodiči ovog turoperatora se ne smeju, odmah shvate da su na poslu

Smještaj u objektu Al Bustan 4 *

Detaljan opis hotela nalazi se na internetu, pa kasnije Detaljnije ću pisati samo o svojoj procjeni ovog hotela, pogotovo od tada Imam iskustvo življenja u hotelima sa 5 *, 4 * i 3 *. Smještaj brzo, dao je pasoš na recepciji, potpisao i uzeo karticu iz sobe.

Pogledajte cene za izlete u UAE →

Prvo smo dobili sobu na prvom katu, tražili više, bez problemi su dali četvrti sprat zamoljen da kasnije ode na pasoš. Koferi od autobusa do brojeve.

Dok je još bio u autobusu, vodič je upozorio da doručak nije bio na dan dolaska. uključena u cijenu turneje, jer stigao je popodne. Predstavnik kompanije AnexTour kada se nalazi u blizini i pomaže ako se pojave poteškoće prevod.

Soba Standard, dupla – potpuno odgovara opisu na web stranici organizatora putovanja. Samo smo doručkovali, i to je bilo dovoljno, jer ceo dan nismo bili u hotelu. Bazen, sauna u Hotel se nalazi na krovu i otvoren je od 9.00 do 19.00.

Izveštaj o turneji u UAE - koliko sam jeftin i cool otišao u Emirate

Sharjah Beach

Od hotela je bio transfer na plažu: tamo – u 9.00, nazad – u 13.00 Možete i pešačiti oko deset minuta. U pregledima napisao je da je plaža u neposrednoj blizini, ali u vrijeme dolaska bila je zgrada pored, koja je morala da zaobiđe, a time i 10 minuta.

More je čisto, ulaz u more je plitak, malo ljudi. Ali infrastruktura na plaži – ne baš. Ali, najverovatnije, pitanje je vremena, Sharjah razvijaju se vrlo brzim tempom.

Ono što smo uspjeli vidjeti u UAE

Sledećeg jutra smo imali sastanak sa hotelskim vodičem, Mamed, savršeno govori ruski. Razmenili smo telefoni za komunikaciju u glasnicima i dobili su iscrpan informacije o izletima. Pošto smo prvi u UAE, to je od na popisu izleta izabrali smo 2 obilaska grada Abu Dhabija i Dubai (od turoperatora AnexTour) da ima ideju o tome zemlja.

Abu Dhabi City Tour (55 USD) uključuje obilazak oko grada, promatranje, posjet povijesnom i etnografskom sela (Heritage Village), ručak u hotelu Bab Al Qasr 5 * i poseta Bijela džamija Sheikh Zayd.

Grad ima mnogo zelenila: parkove, travnjake, nasipe, nesvjesno zaboravljaš da je grad izgrađen u pustinji. Program kursa izleti su veoma bogati, nema mogućnosti za zaustavljanje i razmišljati, ali u uslovima kada ste stigli za 5-7 dana, i zemlju Želim da vidim, onda je ovo najbolja opcija. I oduševljenje i divljenje ti si obezbeđen!

Tek tada, kada dođeš drugi i treći put, možeš uradite bez obzamok i sve pregledajte, visi unutra svako specifično mesto koliko god želite.

Pročitajte više o izletima u Abu Dabiju.

Pročitajte više o izletima u Dubai.

Drugi izlet u Dubai ($ 120) izazvao je kulturni šok za mene. Obilazak grada, foto poznat ne samo po svojoj cijeni, već i po cijeni njegova arhitektura hotela kao što je Jumeirah Al Naseem Madinat 5 *, posjetite arapsko tržište i nevjerojatno mjesto ispod ime Dubai Venecija, veštački otok Palma Jumeirah, kao i Dubai Marina District i večera na jahti – Konačno, gledao je fontane u Dubai Mallu i popeo se na najviši na svetu Toranj Burj Khalifa na 124. katu!

Pogledajte cene za izlete u UAE →

Možete izuzeti od troškova izleta večeru na jahti ($ 40) i porast kule ($ 50), onda će turneja koštati samo $ 30. Ali ja to nije učinio u situaciji vremenskih ograničenja. Naravno stigao je dugo vremena, ili ne u UAE po prvi put i mnogo stvari Vidite, možete sačuvati, na primer, uspon na toranj samostalno, bez izleta i po danu.

Vodič Mamed nam je ponudio još jedan besplatan izlet u kupovinu centrira na naš izbor. Ali pošto kupovina na ovoj turneji nije Zainteresovani, onda smo rekli da nas trgovački centar nije interesovao, već dalje na arapskom tržištu dobra, putovali bismo sami čuli za lokalne datume u čokoladi. Samo nam trebaju informacije. gdje i kako stići tamo.

Mamed je rekao da nema problema, možemo vas odvesti ne do tržnog centra, već do tržište besplatno. I tu je bilo šteta, namjerno ili ne, Ne znam! Na određeni dan, automobil dolazi sa tihom vozač, nerado govori samo arapski, i vodi nas do trgovačkog centra, trgovina krznenim proizvodima.

Već na licu mjesta uslijedio je neugodan obračun. U suštini Ovo je bio jedini loš trenutak iz AnexTour-a (iako može Ovaj vodič ne može da se koristi. Čak ni poenta nije u tome što je to moguće za nas pokušao je da raspusti novac, ali mi je bilo žao izgubljene večeri, pošto smo imali vrlo malo vremena, svaki dan se računa.

Sharjah City

U Sharjahu smo, nažalost, imali malo toga za vidjeti, nedovoljno vremena. Međutim, Akvarijum i Pomorski muzej su i dalje uspeli poslednje veče je vaše. Ako živite u Sharjahu, Preporučujem da posjetite.

Tu je i mali park sa fontanama i dječjim atrakcije. Blizu šetališta s prekrasnim pogledom photo shoots. U akvarijumu se nalazi kafić i veliki balkon kao vidikovac. igralište Cijena ulaznice – 25 dirhama. Prema njemu, ulaz u marinu muzej.

Transfer iz zračne luke

Povratni transfer je bio jasan, let nije prebačen, večer pred prijemom pojavile su se informacije o našem let. Ujutro, nakon doručka, autobus je stigao na odredište vremena.

Na aerodromu su bila 2,5 sata prije polaska. Predstavnik Aneksa Tura nas je doveo do šaltera za prijavu, i mi zbogom mu zbogom. A onda – prošao prtljag, pasoš kontrola, sve je vrlo brzo! Stvarno mi se svidjela dvorana za odlazak male uredne kolica za ručni prtljag. Conveniently! Odletio na vrijeme!

Evo uspešnog putovanja u decembru u UAE Travelata! Ne negativno, jedno pozitivno! Već planiramo sledeći putovanje u Češku Republiku!

Life hacking 1 – kako kupiti dobro osiguranje

Odabir osiguranja sada je nerealno teško, stoga, da svima pomognemo putnici, ocenjujem. Da biste to uradili, stalno pratite na forumima, studiram ugovore o osiguranju i koristim osiguranje sam.

Insurance Rating

Life hacking 2 – kako pronaći hotel 20% jeftinije

Prvo izaberite hotel na Booking. Imaju dobru bazu ponude, ali cijene NISU najbolje! Isti hotel je često moguć pronaći 20% jeftinije u drugim sistemima putem usluge RoomGuru.

Hoteli s popustom

Like this post? Please share to your friends: