Altai – turističko putovanje do glečera Maashey. Part 1.

Na Altai! U planine! Čekam na ovaj put 3 godine. Sve vreme nije se razvijalo i nije radilo. I na kraju, u avgustu 2009, mi odletela. Nekoliko meseci ranije, kompanija je naglo pronađena planinarski izlet, dirigent, pojavio se novac. Čak i moj dobar, ali veoma zauzet prijatelj, odjednom se ispostavilo da leti sa by us. Planirali smo pješačenje, od sela Aktash, do glečera Maashey (mještani zovu Magey) i natrag. Polako turističko putovanje do planina Altai.

Sve je počelo sa pripremama. Morao sam da kupim opremu, koja Nisam bio ovde ranije: prateći štapovi, gorionik, gamaše. Sa Kupio sam karte malo, morao sam ih naručiti ranije, za pola godine je poželjno (savetujem vam da ga koristite za pretragu i upoređivanje cijene Aviasales.ru i Skyscanner.ru). I već 2 mjeseca prije polaska nije Bilo je jeftinih karata i odlučili smo da letimo sa prijateljem u Barnaul avionom i nazad vozom. Odvojeno, pisao sam o tome do Altaja.

Najneugodniji u pripremi je sušenje sira. Smrad je bio uključen ceo stan, a večera je sve vreme bila zauzeta. Backpack na kraju je došlo oko 30kg, verovatno, za gurua planinarenja Ovo je malo, međutim, volio bih ići lako, ali kao što nisam pokušao smanjiti, ništa se nije dogodilo, stvari kao što je sve potrebno – odlučite se za planine Altai!

Sušenje sira pre kampovanja. Sušenje sira pre kampovanja.

Sušenje sira prije kampiranja.

I ovde smo u avionu. U Barnaul leti 4 sata. Leska, koja dobar, ali zauzet prijatelj, budale sa glupim pitanjima: “Zašto mi Ovo je njegov prvi let, možete razumeti aerodrom Barnaul sreo nas je na sunčano jutro. Nije uspelo – spriječilo očekivanje turističkog putovanja, a noć je kratka je: doletelo kasno uveče, plus smena u vremenu (razlika u vrijeme +3 sata iz Moskve).

Aerodrom u Barnaulu je mali, od aviona koji ide do kapije u metalna ograda koja okružuje aerodrom i ulazi parking, a odmah do paviljona sa salom za letenje, Dođite kome ne lenji, odnesite stvari sa transportera … Nadam se da je ovo misao neće se desiti nikome drugom. Usput, ruksaci ne mogu umotati u film, samo mi od svih turista koji dolaze jesam.

Ukrcali smo se u autobus i za pola sata stigli smo u Barnaul, za smešno 10 trljati, iako su taksiji i neki privatni minibusi bili spremni da nas nose samo za veoma veliku količinu. Barnaul je bio nizak, ne napet izgrađeni grad, prilično zelen i lijep. Autobuska stanica druga stvar, uopšte nije prijatno mjesto, više nego beskućnici Željeznička stanica Kazan.

Autobuska stanica i željeznička stanica nasuprot jedni drugima, oni koji dolaze vlak je pogodan za transfer do autobusa. Zatim smo sedeli autobusom za Gorno-Altaisk, autobusi voze često, oko jedan sat. Idite oko 5 sati, sa stanicom u gradu Biysk.

U Gorno-Altaisku, čekali smo drugi deo grupe, koji putovao kroz Novosibirsk. Oh, kako smo ih se sjećali, sjedeći nekoliko sati na autobuskoj stanici! Ali jeli su više puta ukusni sladoled koji se prodaje u blizini (savjetujem svima).

Posle toga smo uzeli minibus u Aktash. Konačno, ravnice zamijenjene su planinama, koje, kao udaljenost od Gorno-Altaisk, postaje sve više i više, a vegetacija postaje siromašniji i siromašniji. Put je trajao satima 5-6, i uprkos tome prekrasan pogled, prilično umoran.

Stigli smo već u potpunom mraku i već smo nas čekali na licu mjesta. dirigent, naš prijatelj iz Moskve, koji je nekoliko nedelja lutao po planinama Altaja.

Pod jakim mesečevim svetlom, sklonili smo se negde sa puta, u potrazi za mestom za šator. Stajala je blizu rijeke Chuya, nedaleko nedovršena hidroelektrana, sa autoputa od kilometra 3. Činilo se da je voda u rijeci strašno hladno. Onda to još nismo znali na povratku, unutra kraj pješačenja, nakon kupanja u jezeru u blizini glečera, ona će biti kao topla kupka za nas. Navika je nova stvar.

Sutradan su gotovo svi izašli iz šatora sa riječima: “Wow!” Dakle, evo ih, planine Altai! Planinska rijeka, oko stijene, na na horizontu, planina prekrivena ledom proizvela je nevjerojatnu utisak. No, doručak je bio oskudan, jer je hrana oslikana dana. Sada umjesto obilne hrane – estetika mjesta, ali ovo je sasvim ekvivalentna razmjena.

Planina Altai. Chuya River. Planina Altai. Chuya River.

Mountain Altai. Chuya river. photo Boris Volchek.

Planina Altai. Pješačenje. Planina Altai. Pješačenje.

Mountain Altai. Hiking.

Altai Mountains. Fotografija: Boris Volchek. Altai Mountains. Fotografija: Boris Volchek.

Altai Mountains. photo Boris Volchek.

Preselio se, odlučio je pola dana. Put nije bio dugačak i jednostavno, za prvo turističko putovanje u planine u potpunosti. Blago se penjao više i sve odmah iza kamera izvukao, Brže za hvatanje pogleda na planine Altai. Samo ovdje sunce je visoko, ne Najbolje vrijeme za snimanje.

Kako sam zažalio što sa sobom nisam uzeo DSLR, sačuvao sam težinu Bilo bi bolje da ne uzimate odeću. Zašto nam treba normalno kameru, ako ne da je ponesete sa sobom, tamo gde ona zaista jeste treba Samo zahvaljujući našem vodiču, iskusni, koji nije bio lijen i uzeo cijeli foto ruksak, doveli smo kući nekoliko desetina dobrih fotografija.

Prvog dana kada smo prošli Chui, bilo je vruće, a voda je bila daleko ispod. Kako su svi hteli da plivaju. Pohlepna moskovska tela su je boljela takvo maltretiranje. Još jednom, shvatate, morate to da uradite sport, manje sedite za kompjuter, češće izlazite prirodne i planinarske izlete i mnogo više od toga. Kad bi samo sva ta shvatanja doživela da se vidi grad, a ne potonuo u njega fly.

Onda smo se spustili i okrenuli prema reci Maashei, ostatak hoda uz nju. Na spoju rijeka bio je veliki logor, ima puno ljudi, konja, uazikova. Naš prvi zastoj se pamti hladna plavkasta voda i pijenje čaja.

Planina Altai. Most preko Chuya. Planina Altai. Most preko Chuya.

Mountain Altai. most preko Chuya.

Planina Altai. Reka Maashey. Planina Altai. Reka Maashey.

Mountain Altai. reka Maashey.

Polako smo hodali nekoliko dana. Priroda postajalo je sve oštrije i oštrije, temperatura je padala. Ujutro Šatori su bili u mrazu, kao i svi okolo. Vrijeme u Altai, općenito igranje šala, onda kiša, onda sneg, onda sunce, ne predviđaju.

Altai Mountains. Drveće u mrazu. Fotografija Boris Volchek. Altai Mountains. Drveće u mrazu. Fotografija Boris Volchek.

Altai Mountains. Drveće u mrazu. photo Boris Volchek.

Gorny Altai - turističko putovanje. Gorny Altai - turističko putovanje.

Planinski Altai – turističko putovanje.

Uskoro je pred nama stajalo jezero Maashei. I jedini parkiralište na koje smo računali je bilo zauzeto. I morali smo uzeti neke od učesnika kampanje, potpuno istovariti, i praktično preći na sljedeći parking. Road along jezera nisu bila tako slikovita kao samo jezero, jer Morao sam stalno gledati pod nogama, skakati s kamena na kamen. Istina je na parkiralištu bilo iznenađenje, juha od gljiva napravljena od lokalnih gljiva. Koliko se ja sećam, odmah se slivalo.

Altai Mountains. Jezero Maashey. Altai Mountains. Jezero Maashey.

Altai Mountains. Lake Maashey.

Glavni cilj je bio glečer Maashei i trećeg dana našeg putovanja njega Iz daljine, ali sam vidio. Točnije, činilo nam se da smo pred njim. sutradan ćemo stići, ali udaljenost u planinama je neka vrsta varljiv, nije dostigao.

Nastavak ovdje: Planine Altai – turističko putovanje Maashei glečer. Dio 2.

Like this post? Please share to your friends: